the white shirt 2.0

09/04/2017

gardin du palais royal

Aurinkoista sunnuntaita! Tänään palaan ensimmäisten Pariisin asukuvien kera. Olen aina ihaillut kuvia, jotka on otettu täällä Jardin du Palais Royalessa mustavalkoisten pilareiden ympäröimänä. Ne olivatkin todella mahtavan näköisiä ja mulle tuli ainakin ihan Liisa ihmemaassa fiilis. 

Tämä paita oli yksi harvoista Pariisin ostoksistani. Kuten tiedätte, olen todella tarkka siitä mitä ostan ja lisään kokoelmaani. Valkoinen puuvillainen statement paita oli kuitenkin juuri mitä vaatekaappini tarvitsi kevääseen! Se on niin yksinkertainen mutta samalla kiinnostava ja erilainen, thumbs up.

AV8B1151

gardin du palais royal
gardin du palais royal
gardin du palais royal

shirt from Stradivarius
pants from Cubus
sunnies from Rayban

photos by Jesper Jungell

4 comments

  1. Så snygg!! :)
    xx
    http://mariannelle.com

    ReplyDelete
  2. Mun mielestä on just niin ihanaa kun vaatekaappiin saa edes sen yhden matchaavan vaatekappaleen mikä sopii melkeen mihin vaan! Tosin omalta osaltani meinaa hieman mennä ahneuden puolelle kun Zarassakin on vaikka mitä ihanaa juuri nyt.. Itse olen huomannut ainakin sen että kun ostaa juuri vain senhetkisen kauden vaatteita, ei tule hamstrattua niin paljon eikä tarvitse juuri miettikkään mitä voi laittaa päälle :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo juuri näin :) Yksi muuntautuva perusvaatekappale antaa kyllä uutta elämää kaikelle vanhallekkin! Kiitos kommentista xx

      Delete

Latest Instagrams

© Emma Hirvonen. Design by Fearne.